Site navigation

Shhhh ! Lets not talk about that now . Just start the machine and sing now .

Archives

You go here

For Scenesters like me Cool shirts Asian Pop Culture Magazine Cruel Flash Cartoons 1127 If you like looking at my desk

Saturday, November 16, 2002

Big news today !!!! My good friend Will Chernoff is getting married to Erin Taylor !!!! Congrats !! ::cry:: I always get emo when I hear news like this . ::turns on some Dashboard :: Will is a good man and so is his future wife , Erin . Shes a good woman , not a good man lol . I think there going for a spring marriage . Its gonna be sweet ! I was gonna write about my long 10 hour work day today and my encounter with a loud jamacian women but that all pales incomparison . OOOO ! I almost forgot ... Erin is gonna have a girl ! sweet ! Today is good day for some good news . Will is gonna be a good faaashur . Erin will be a model muuther . Breast is the best for babies Erin ... not you Will lol j/k . Ok iam gonna end this for today beibei .

Friday, November 15, 2002

Today was pretty cool . I hung out with Jenny Fujita , also known as J Fu in hip hop circles . Today was a good ending to a awful week . Let me begin . I had to wake up at 7.30a to get dressed cuz Jenny was comming . Of course I wait untill shes here to get dressed lol . So we go to her school . She brought a camera to take pics of her man . Jenny = lol when it came to that camera . She didnt know how to turn off the flash , So she took one pic of him with the flash on . So much for secret spy ! lol . So i figure out how to turn off the flash , alex = da' man . I saw this poor kid today , had the nicest boobs ... for a guy . Anywoo I'll do the "Rate the boy Jenny is stalking" thing on the bottom . So we go into her cal. class and guess whos late ? Jellyjugs . Running down the stairs ... boobs going up and down and stomping too ! I almost shite mine leaderhoosen ! Her cal. teacher is really hard to understand . We then proceeded to her O Chem class after a little detour to the arcade for some Beatmania Complete 2 and DDr . Jenny is good at BM but her DDr skills need work . Went to O Chem . I listened to the afterhours part of my Electric Stew Promo CD . Really good stuff . Jenny cracks her neck really loud . We then got my bus pass . Yay ! I save a bunch of kizash now ! We got lunch , played some DDr , and went to the movies . I saw my friends Cedric and Morgan (momo!) at UCI too ! All and all a very cool day with an even cooler person . I wanna give some bigUPs to Johanna in da' east up in da' V.Beach lol and Dr. Kim Jenny's O chem teacher that guy is fresh !

Rating Nathan by Alex .
I took into account the following .... looks and overall deminure .
Looks - average . Nothing too special about this guy in looks . The shirt he wore was horride today .
Deminure - high . Seems pretty confindate about himself but may be the type that needs a little push in talking to girls . Bonus points given because he smiled at Jenny when he passed by on the way to his next class .
So just based on these things alone i'll give him ............... a 7.999 . 7.9 on the ASBC (Alex Sexy Bitch Scale) is very high . Thats 7 points higher than William Do and 5 Points higher than Mike Hubbard .
These figures may change if I talk to him . Lower or Higher depending on Intelligence level and conversation prose .
Iam tired . What a busy day at work . I freaked out and lost it today . This old lady comes in and wants to return 2 jackets one with a receipt and one without . I tell her the usual crap ... for credit or cash back you need you receipt for the other jacket . Well she freaks on me . I forgot what happens after this point . About 10mins later Iam at the other registar covering my friend Brian for his break and I get a call from my boss telling me to go to her office . She tells me that I freaked out and told her that "This lady is freaking out on me" in front of the lady . I got the talk . lol . 99% of the time I usually very cool about things at customer service , but today was different . This week has been ruff . With Jenny and work and now fucking Dan ! Crikie ! I owe you 200.00 fucking dollars . Is it my fault that you forget to ask me for the money and now some people are after you ? NO ! Its not like I can't get the money . I do work . Its the fact that after all this time you pop up with this bullshit and then tell me to pay you in a week ?!? Let me fuckin pay you and get on with this shit . Iam tired of this ......... I need to die again .

Current Projects ::
Mr. Ishimaru - no updates .
Salvation Redbeatbox - On My Desk . Email for 96k mp3 .

Thursday, November 14, 2002

Yesterday was my day off. Went to DMV to registar Le Car . That really took a big chunk out my day . The only good part about that was the fact it only cost me $75.00 to registar the car . yay ! I also when to nickle nickle in Laguna Hills to play some DDr . It was perfect . Nobody was there and I had the machine all to myself . mwahahaha . Today was pretty busy . Work was hard . Iam tired . I got that Electrostew Promo .. its a really good promo . I overpaid for it but still good . Iam still a little sore from the whole thing with Jenny Lu . All I can do is leave it all behind and start anew . Thats all for me today . beibei

Current Projects::
Mr. Ishimaru - beginning of nu tracks , still in need of microcassette recorder for vocal ideas
Salvation Redbeatbox - On my Desk ... looking to get mastered for distro . Waiting for response back from engineer . Email me for 96k mp3 version .

Tuesday, November 12, 2002

Somethings wrong with me . Girls don't like me for some reason . Well turns out the girl I like and I thought liked me ... thought about it ... and she doesn't like me now . Simple equation folks ... Alex likes = Alex will get hurt . Simple and true . My friend Morgan says that I wont have a decent relationship until Iam 30 . Iam starting to think shes right . I like the girl-type friends I have already ... I dont want anymore . So what Iam going to do now is stop trying ... I mean really stop trying . I try to hard . Look at me . I did all these things for Lea ... look what that got me . I was going down the same path with Jenny lu . Iam almost glad she stopped me . Because I really dont even want to talk to Lea anymore now that I think about it . Forget it . Let me end this chapter of my life with a message to those who have hurt me and I those who I have hurt .

For those who hurt me - Please dont feel guilty or anything like that ... you have taught me that I will never have the love I desperately want and need . To another ... after that incident and corner pointing towards a friend I knew where your loyality was , euro-trash is what you are .

For those I hurt - I crushed the soul of my best friend for the attention of another that I shouldn't have set eyes upon . To you Iam sorry and hope someday we'll be together again . To my other close friends who I did the same to but to a lesser extent ... Iam just as sorry for my actions and shittalk I said .


The birth of a new day comes , night will fall and the day will begin . It's time to start my day .